Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
6090271609   Superar les barreres per a l'aprenentatge i la participació de l'alumnat amb dislèxia
2019-2020   Taller. Educació Primària
  
   12/11/2019 - 3/12/2019 (5 hores) de 17:30h a 20:00h
   INS Joan Oró
   ctra. de Saragossa km. 464,2 (Lleida) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Segrià
  
  
  
Inscripció   12/09/2019 - 27/09/2019
  
Descripció i   Metodologia:   Aquesta activitat pretén proporcionar estratègies per a l'atenció i inclusió dels alumnes amb dislèxia en el context natural de l'aula.
  
Objectius   - Detectar senyals d'alerta de la dislèxia .
-Conèixer els obstacles que suposa la dislèxia i les barreres per a l’aprenentatge i participació que es poden trobar aquests alumnes a les aules.
- Intervenir a l’escola amb estratègies positives d’aula.
  
Continguts   -Característiques dels alumnes amb dislèxia.
- Quines barreres poden trobar per a l’aprenentatge i participació.
-Intervenció a l’escola: Gestió d’aula: mesures que faciliten l’atenció dels alumnes amb dislèxia. Suport personalitzat
Col•laboració amb la família
  
Formador/a   Roser Vianya
  
Avaluació   - Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu amb el disseny i desenvolupament de l'activitat formativa.

- Aprofitament de la transferència immediata a la pràctica docent dels continguts relacionats de l'activitat formativa.

- Definició de les línies de treball a seguir per a l'aplicació de la formació a la pràctica docent.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a les hores presencials de formació.

- Avaluació positiva de les tasques individuals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
  
E-mail   crp-segria@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimarts   12/11/2019   1730   2000 
 Sessió 2   dimarts   03/12/2019   1730   2000 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent